Hej Allihopa!

Visar 5 svarstrådar
  • Författare
      Marre
      Deltagare

Hej jag ansluter gärna också.

Marre

Peter.R
        Deltagare

Hej allihopa!

Vad kul att se att det finns så stort intresse! Vi verkar i alla fall vara sex stycken medlemmar i skrivande stund.
          Hur känner alla med om vi skulle starta en Messenger/WhatsApp/telegram-grupp? Det kanske är lättare att kommunicera där?

Jag tänker att vi kan bestämma ett datum och en plats, för att diskutera kring vilken bok vi vill börja med.
          Alla är givetvis välkomna att komma med förslag om hur vi ska sköta detta.

/Peter

Marre
            Deltagare

Jag föreslår att vi spaltar upp en kilometerlång lista med svenska Och utländska klassiker

Jessica
              Deltagare

Hej,

Håller med, det vore bra med en lite mer ”chattvänlig” kommunikationskanal! Inga starka åsikter om vilken, alla tre du nämner funkar fint för mig.

Inför ett första möte kan ju alla som dyker upp fundera ut 1-2 titlar de skulle kunna tänka sig att läsa, så har vi någon slags utgångspunkt för diskussionen :)

/Jessica

Peter.R
                  Deltagare

Hej! Tycker alla kommer med jättebra förslag!

Jag har skapat en telegramgrupp åt oss!
                    Alla som vill kan ju ladda ner telegram appen och ansluta sig genom den här länken: https://t.me/+l1Mu8iTzBeA1ZGRk

Det låter absolut som en bra idé att ha 1-2 titlar med sig.
                    Om det är någon som vill ha med sig en lista, om de nu mot all förmodan skulle vara någon som ej hittat någon titel eller har idétorka så är det ju en bra tanke med.

Tror även att de är bra som Eva-Lena skriver, vi får hålla alla eventuella nya medlemmar informerade om vad som sker i gruppen.

/Peter

Marre
                      Deltagare

Har problem med att installera appen tyvärr

Peter.R
                          Deltagare

Hej Marre!

Okej, det var inte kul. Finns det något sätt att felsöka detta?
                            Är det android/IOS du använder dig av?

/Peter

Marre
                              Deltagare

Japp

Peter.R
                                  Deltagare

Har du kollat så du har tillräckligt med plats för Appen?
                                    Dyker de upp något felmeddelande?

Eva-Lena
                          Deltagare

Hej.

Det kan ju vara bra för det praktiska, och så kan vi notera resultatet här så att eventuella nya medlemmar ser vad som händer och är på gång framöver. Bara en tanke.

Jag gissar att du redan har några förslag på böcker i bakhuvudet, till att börja med…?

Eva-Lena
                          Deltagare

Hej.
                            Jag är också intresserad av att vara med.
                            /Eva-Lena

Jacob
                            Deltagare

Hej! Kul med bokcirkel med klassiker, jag är intresserad. Jag är 36 år, nämndsamordnare på regionen, gillar att läsa och diskutera böcker.

Jessica
                              Deltagare

Hej Peter! Kul att någon tar tag i att aktivera en ny Göteborgsgrupp. Jag är intresserad :) Är 32 år, jobbar som projektledare, gillar att läsa och skulle gärna diskutera böcker mer.

Hoppas vi får ihop ett gäng!

/Jessica

Peter.R
                                Deltagare

Hej Allihopa! Här kan alla som vill säga hej och presentera sig själv.

Visar 5 svarstrådar
                              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.