Americanah har jag alltid velat läsa, den står i min bokhylla. Men den är väldigt tjock. Pachinko har jag inte hört talas om. Läste nu en recension i Litteraturmagasinet (http://www.litteraturmagazinet.se/min-jin-lee/pachinko/recension/sandra-sandstrom) En släktkrönika från Japan. Också intressant, även om jag för min del drar mer åt dels Americanah men också åt förslaget med Sedaris :)
Denna webbplats använder cookies för att förbättra din upplevelse.
Denna webbplats använder cookies för att förbättra din upplevelse medan du navigerar genom webbplatsen. Av dessa kakor lagras kakorna som kategoriseras efter behov i din webbläsare eftersom de är väsentliga för att grundläggande funktioner på webbplatsen fungerar. Vi använder också cookies från tredje part som hjälper oss att analysera och förstå hur du använder den här webbplatsen. Dessa kakor lagras bara i din webbläsare med ditt medgivande. Du har också möjlighet att välja bort dessa cookies. Men att välja bort några av dessa cookies kan ha en inverkan på din surfupplevelse.
Nödvändiga kakor är absolut nödvändiga för att webbplatsen ska fungera korrekt. Denna kategori inkluderar endast cookies som säkerställer grundläggande funktioner och säkerhetsfunktioner på webbplatsen. Dessa kakor lagrar ingen personlig information.
Alla kakor som inte är särskilt nödvändiga för att webbplatsen ska fungera och som används specifikt för att samla in användarens personuppgifter via analys, annonser, annat inbäddat innehåll kallas som icke-nödvändiga cookies. Det är obligatoriskt att skaffa användarens samtycke innan dessa cookies körs på din webbplats.
https://www.bokus.com/bok/9789188901033/en-katts-resedagbok/
En katts resedagbok av Hirakawa?
Den som du föreslog låter ju bra. … ”Pachinko” av Min Jin Lee ska också vara väldigt bra eller ”Americanah” av Adichie.
Americanah har jag alltid velat läsa, den står i min bokhylla. Men den är väldigt tjock. Pachinko har jag inte hört talas om. Läste nu en recension i Litteraturmagasinet (http://www.litteraturmagazinet.se/min-jin-lee/pachinko/recension/sandra-sandstrom) En släktkrönika från Japan. Också intressant, även om jag för min del drar mer åt dels Americanah men också åt förslaget med Sedaris :)