Irina posted an update in the group
Forumbibliotekens digitala salong 7 år, 1 månad sedanHej, jag hoppar över läsningen av Murakami. Jag är inget fan av honom, och jag känner att jag inte hinner läsa en bok till just nu. Men kanske vi hörs till hösten. Tack för boktipsen och trevlig sommar!
Hej! Trevlig sommar till dig också! Hoppas vi hörs igen i höst:-)