Välj en sida
  • Irina posted an update in the group Group logo of Forumbibliotekens digitala salongForumbibliotekens digitala salong 7 år, 1 månad sedan

    Hej, jag hoppar över läsningen av Murakami. Jag är inget fan av honom, och jag känner att jag inte hinner läsa en bok till just nu. Men kanske vi hörs till hösten. Tack för boktipsen och trevlig sommar!