Marie Jedemark posted an update in the group
"Ni går rakt in i ensamheten. Inte vi, vi har böckerna." 7 år, 2 månader sedankl 18 på Condeco blir jättebra! / Marie
Marie Jedemark posted an update in the group
"Ni går rakt in i ensamheten. Inte vi, vi har böckerna." 7 år, 2 månader sedan
kl 18 på Condeco blir jättebra! / Marie
Funkar bra med 18:00. /Jesper
Jesper, Ska du informera alla om nästa bok, träff, och föreslå what’s app?