Emilie posted an update in the group
Läsgrupp/cirkel i Sthlm för alla som gillar att läsa och diskutera 7 år, 5 månader sedanHej! Är ni ännu aktiva? Eller kanske har lust att starta upp bokcirkel på nytt? Det vore så kul att träffa lite nya människor att dela läsupplevelser med så jag håller tummarna för att höra ifrån någon av er.
Allt gott,
Emilie
Hej! ag är gärna med i en bokcirkel med en grupp på 3-4 pers
Hej Viktoria! Vad roligt. Då får vi se om vi kan få ihop 1-2 personer till helt enkelt. =)
Ja, det vore väldigt trevligt om vi får ihop en bokcirkel:)
Hej Viktoria och Emilie, vi är två tjejer (jag och Helena) i 24 års åldern som gärna skulle vilja starta en bokcirkel med er. Vet ej hur aktiv denna sida är så vi startade en ny bokcirkel, Läsgrupp/bokcirkel. Gå gärna med i den så kan vi diskutera vidare :)
Hej! Jag är gärna med i en bokcirkel om det finns intresse? :)
Hallo! Jag är också gärna med i bokcirkeln :)