Välj en sida

Hem Bokdiskussioner Ett pågående samtal (och en hel del frågetecken) Lund med omnejd Bok 3 = Je m’appelle Agneta (deadline 24-08-07)

Visar 2 svarstrådar
  • Författare
    Inlägg
    • #73572
      Karin Lth
      Deltagare

        Hej! Som alldeles ny medlem har jag en snabb fråga. När – vilken tid – ses vi alla via Teams den 7/8?
        Med vänlig hälsning,
        Karin L

        • #73603
          Jana
          Deltagare

            Hej! Så roligt att du att du har gått med i gruppen ä, vi ses nästa gång 7/8 klockan 20:00. Det finns en möteslänk till Teams längre ner i denna tråd.

        • #73497
          Skelle
          Deltagare

            Är du nyfiken på att ansluta till bokcikeln så anslut på nästa möte!
            Även om du inte läst boken så kan du vara med och påverka vilken nästa bok blir.

            Vi behöver fler medlemmar, så var inte blyg!
            Även om du inte har teams installerat så kan du nog trycka på länken och ansluta via web-teams.

          • #73495
            Skelle
            Deltagare

              Bok nummer 3 blev ”Je m’appelle Agneta – Emma Hamberg”.
              Den 7de Augusti kommer vi mötas på teams (länk nedan) och diskutera boken och bestämma vilken nästa bok blir.

              Alla som vill är välkomna att ansluta på möteslänken:
              https://teams.live.com/meet/9461766538539?p=5uy3z1PZ39lzdxBdto

          Visar 2 svarstrådar
          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.