Jag läser slarvigt också. Ursäkta mig Staffan. Staffan Frid ska det vara.
av Mark Fredel | okt 24, 2007 | Debutant, Författare, Gästbloggare, Okategoriserade | 0 Kommentarer
av Mark Fredel | okt 24, 2007 | Debutant, Författare, Gästbloggare, Okategoriserade | 0 Kommentarer
Jag läser slarvigt också. Ursäkta mig Staffan. Staffan Frid ska det vara.