Välj en sida

Träff

Etiketter: 

Visar 2 svarstrådar
  • Författare
      Anders
      Deltagare

Om vi satsar på helgen så passar söndag bäst för mig, lördag går tyvärr bort. Jag vill föreslå ett café som typ ohana, café tassen eller kanske knäpppingsborg? (förusattt att allt är öppet)

Tid är jag helt flexibel med!

Anton
          Deltagare

Då ses vi imorrn ca kl 10 på Ohana ( vi har ju inte varandras nummer så dyker någon upp lite sent av en eller annan anledning är det såklart lugnt)

Har inte fått någon återkoppling från Frida men det är bara att du dyker upp om du ser det här nu ikväll eller imorgonbitti. (:

Frida
              Deltagare

Hej!

Jag missade detta! Är gärna med på nästa träff. :)

Kajsa
              Deltagare

Söndag funkar för mig! Jag testar gärna ohana, det verkar vara öppet till 15, är också flexibel med tid!

//Kajsa

Anton
                  Deltagare

Funkar för mig med. Är också flexibel med tid. Ska vi köra en förmiddagsfika, typ kl 10? Ohana blir kanon.

Håller helt med om whatsapp el likn., vi kan ju byta nummer när vi ses så kan vi bara använda det här forumet för att lägga ut upplägg för nästa bok så att fler kan joina om de vill. Så håller vi resterande diskusioner via andra kontakvägar, som är lite enklare. (:

Kajsa
                      Deltagare

10 funkar för mig med!

Anders
                        Deltagare

Låter som en plan!

Kajsa
                    Deltagare

Hej!

Jag slutade få notiser, fick först mail när någon skrev, men vad kul att vi blivit några till! För mig går det långsamt med boken, men jag kan bli klar till helgen!

Jag är flexibel både avseende plats och tid! Kanske ska vi hitta något bättre sätt att planera in träff än från den här sidan, antingen mailtråd eller whatsapp/messenger/telegram osv.

Bra med lite mitt-reflektioner att diskutera kring också!

Hälsningar Kajsa

Anton
                      Deltagare

Hej,

Jag har läst klart boken nu, hur är det med er andra är ni klara? (=

Vore kul om vi försökte få till en träff IRL där vi pratar om boken. Jag tycker vi kan ha det väldigt lättsamt och öppet utan något specifikt upplägg. Hoppas ni inte blev avskräckta av mina reflektioner i mitten av boken? (= Jag kände bara för att skriva ned lite tankar men vi behöver inte förbereda något särskilt utan bara träffas, umgås och dela våra tankar om boken het förutsättningslöst.

Frågan är när det kan passa för alla att ses? För min del skulle vi kunna ta det i helgen, lördag eller söndag spelar ingen roll för mig. Hur ser det ut för er? Om ni kan ta er till Svärtinge så skulle vi kunna ses hos mig men vill ni hellre ses mer centralt så funkar det för mig också, jag kan ta mig vart som och vi behöver ju inte ses hemma hos någon utan kan ta det på något fik eller pub. Kom gärna med förslag.

Vänligen
                        Anton

Visar 2 svarstrådar
                    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.