Läs med Gnesta bibliotek: Janne, min vän
Offentlig grupp aktiv för 12 månader sedanI juni månads bokcirkel diskuterar vi boken Janne, min vän av Peter Pohl. Janne, min vän kom ut 1985 och har blivit en klassiker. Den utspelar sig på Söder i Stockholm på 1950-talet där Krille lär känna den gåtfulla Janne. Janne, min vän publicerades som en ungdomsbok, men kan mycket väl läsas av både unga och vuxna. Bokcirkeln startar den 7 juni och pågår fram till den 28 juni. Boken finns att låna på Gnesta bibliotek som tryckt bok, e-bok och e-ljudbok. Det här blir också den sista bokcirkeln innan vi gör ett sommaruppehåll.
I juni månads bokcirkel diskuterar vi boken Janne, min vän av Peter Pohl. Janne, min vän kom ut 1985 och har blivit en klassiker. Den utspelar sig på Söder i Stockholm på 1950-talet där Krille lär känna den gåtfulla Janne. Janne, min vän publicerades som en ungdomsbok, men kan mycket väl läsas av både unga och vuxna. Bokcirkeln startar den 7 juni och pågår fram till den 28 juni. Boken finns att låna på Gnesta bibliotek som tryckt bok, e-bok och e-ljudbok. Det här blir också den sista bokcirkeln innan vi gör ett sommaruppehåll. Läs mindre