Forumbibliotekens digitala salong
Offentlig grupp aktiv för 2 år, 4 månader sedanVälkommen till “Digitala salongen” som drivs av Forumbiblioteken i Nacka! Här kan du diskutera böcker och litteratur med bibliotekspersonalen och andra låntagare eller bara tipsa om något du läst. Bokcirkeln i Fisksätra diskuterar följande titlar våren 2020. Fritt fram för alla att delta i samtalet här på bokcirklar.se även om du inte deltar på träffarna: “Tiggarflickan” av Alice Munro Träff i Fisksätra bibliotek onsdag 5/2 kl. 15-16 “Arma människor” av Fedor Dostojevskij Träff i Fisksätra bibliotek onsdag 4/3 kl. 15-16 “Allt jag fått lära mig” av Tara Westover Träff i Fisksätra bibliotek onsdag 1/4 kl. 15-16 “Oskuldens museum” av Orhan Pamuk Träff i Fisksätra bibliotek onsdag 6/5 kl. 15-16 Hör av dig om du har frågor: fisksatra@forumbiblioteken.se
Välkommen till “Digitala salongen” som drivs av Forumbiblioteken i Nacka! Här kan du diskutera böcker och litteratur med bibliotekspersonalen och andra låntagare eller bara tipsa om något du läst. Bokcirkeln i Fisksätra diskuterar följande titlar våren 2020. Fritt fram för alla att delta i samtalet här på bokcirklar.se även om du inte deltar på träffarna: “Tiggarflickan” av Alice Munro Träff i Fisksätra bibliotek onsdag 5/2 kl. 15-16 “Arma människor” av Fedor Dostojevskij Träff i Fisksätra bibliotek onsdag 4/3 kl. 15-16 “Allt jag fått lära mig” av Tara Westover Träff i Fisksätra bibliotek onsdag 1/4 kl. 15-16 “Oskuldens museum” av Orhan Pamuk Träff i Fisksätra bibliotek onsdag 6/5 kl. 15-16 Hör av dig om du har frågor: fisksatra@forumbiblioteken.se Läs mindre