Bokcirkel i Norrköping
Offentlig bokcirkel aktiv 4 månader, 3 veckor sedanHej! Jag är 28 år gammal och bor i Norrköping. Det skulle vara väldigt kul att starta en bokcirkel. Antingen där vi ses i verkligheten eller där vi ses online. De typer av böcker jag tänker mig att vi skulle kunna diskutera är diverse skönlitteratur, klassiker samt olika typer av diktsamlingar (är inte så intresserad av ”feel goodböcker” eller deckare). Beroende på vad alla är intresserade av kan vi sedan bestämma bok tillsammans samt hur ofta vi ska ses eller höras av. Samtidigt som vi diskuterar vore det trevligt att spela spel, lägga pussel, dricka vin/kaffe/te eller ta en promenad. Hör gärna av dig om du är intresserad!
Hälsningar Ebba
Medlemmar
-
Aida Nassar
gick med för 5 månader, 1 vecka sedan -
Anders
gick med för 5 månader, 1 vecka sedan -
Alva
gick med för 7 månader, 3 veckor sedan -
Niclas
gick med för 8 månader sedan -
Sofie
gick med för 8 månader sedan -
NT86
gick med för 9 månader sedan -
Nicole
gick med för 9 månader sedan -
Johanna
gick med för 9 månader, 1 vecka sedan -
Mikael Lönnbäck
gick med för 9 månader, 3 veckor sedan -
Stina
gick med för 10 månader sedan -
Elin
gick med för 10 månader, 1 vecka sedan -
Ebba
gick med för 10 månader, 3 veckor sedan -
Björn
gick med för 1 år sedan -
Sandra
gick med för 1 år sedan -
Kim
gick med för 1 år, 1 månad sedan -
Rasmus
gick med för 1 år, 1 månad sedan -
Emil
gick med för 1 år, 1 månad sedan -
Elias.W
gick med för 1 år, 3 månader sedan -
Lovisa
gick med för 1 år, 3 månader sedan -
Steph
gick med för 1 år, 3 månader sedan