Bokcirkel för unga litteraturintresserade – Stockholm
Offentlig grupp aktiv för 10 månader, 2 veckor sedanJag vill starta en grupp för yngre personer i Stockholmsområdet som skulle vilja mötas då och då för att diskutera och läsa intressanta verk tillsammans. Jag själv är en 24 år gammal tjej som jobbar på heltid men har ett stort intresse av engelsk och svensk litteratur, historia, film och dokumentärer samt klassiskt mode. Är detta något som låter intressant? Är du en person mellan åldern 20-30? Hör av dig så kanske vi kan få ihop ett gäng som skulle vilja mötas för att läsa och dricka te! Hör av dig här eller på min mejl anna.d.linder@hotmail.com så ska vi se till att få ihop det här! :)
Jag vill starta en grupp för yngre personer i Stockholmsområdet som skulle vilja mötas då och då för att diskutera och läsa intressanta verk tillsammans. Jag själv är en 24 år gammal tjej som jobbar på heltid men har ett stort intresse av engelsk och svensk litteratur, historia, film och dokumentärer samt klassiskt mode. Är detta något som låter intressant? Är du en person mellan åldern 20-30? Hör av dig så kanske vi kan få ihop ett gäng som skulle vilja mötas för att läsa och dricka te! Hör av dig här eller på min mejl anna.d.linder@hotmail.com så ska vi se till att få ihop det här! :) Läs mindre