Anja posted an update in the group
Forumbibliotekens digitala salong 6 år, 7 månader sedanMeningarna var delade angående Tove Janssons bok Den ärliga bedragaren. Någon tyckte att karaktärerna inte var trovärdiga. Ett par andra deltagare var säkra på att alla huvudpersonerna hade någon sorts diagnos. Det fanns mycket att diskutera i boken och samtalet var intressant! Personligen tyckte jag att boken blev både bättre och lättare att förstå andra gången jag läste den. En mångbottnad berättelse om gott och ont, sanning och lögn.
Nästa gång vi ses ska vi prata om Alex Schulmans bok, Bränn alla mina brev.