Jenny Nises posted an update in the group
Januaricirkel – Livbåten av Charlotte Rogan 12 år, 5 månader sedanHej Majsan
Visst är den bra? Jag läste ut den på några dagar i början av januari redan.
Det beror på hur du tycker om att läsa. Själv antecknar jag aldrig när jag läser eftersom jag tycker det förstör min läsuppevelse. Jag tycker nog inte att man behöver ha så mycket klart för sig när man börjar diskutera. Jag tycker om att upptäcka saker allt eftersom. Själv har jag inte börjat analysera boken ännu. Jag smälter fortfarande min upplevelse av den.